vineri, martie 13

În vogă, pentru eternitate...

Nu mă pricep la modă. Şi nici nu mi-a plăcut vreodată. Dar nu asta e important. Important e că am avut timp şi chef să observ ce se poartă.
Se poartă zâmbetele false, miorlăielile gratuite, linguşeala şi periajul. Într-un cuvânt, simplu şi sugestiv, se poartă pupincurismul. Dar nu asta e problema mea (nu că aş avea o problemă). Ceea ce mi se pare mie de-a dreptul ilar este faptul că aceste manifestări ale modei se reflectă asupra unor persoane nepotrivite. Sau, dacă priveşti din alt unghi, sunt mai mult decât potrivite.
Să mă explic. De ce zic nepotrivite…. Păi…. Ce fel de persoane credeţi că se linguşesc şi asupra cui credeţi că se manifestă periajul? Cu siguranţă nu oamenii cu o personalitate puternică, respectiv inteligenţi şi demni de respect. Bine-nţeles că nu! Că deh, dacă ai de pupat în fund pe cineva, pupi pe un idiot, care se crede buricul pământului şi, ce e mai grav, te face şi pe tine să crezi asta.
De ce zic totuşi că depinde unghiul din care priveşti?… Ei bine, e foarte simplu. Nu pot să-mi imaginez un om care a realizat ceva, pe cineva altruist, modest şi demn de respect acceptând un asemenea comportament din partea celorlalţi. Pur şi si simplu nu pot! În schimb, pe indivizii ăştia de doi bani, „buricul pământului” cum se cred, îi văd având această nevoie la aceeaşi intensitate ca şi cele fiziologice. Iar adepţii acestei mode nu fac decât să le hrănească această nevoie, să le dea şi mai multe motive (pe lângă ignoranţa şi prostia lor) să se creadă în continuare centrul Universului.

Dar cu asta m-am mai agitat odată… Astăzi vroiam să mă iau de ceilalţi idioţi. Aceia lipsiţi de personalitate. O las totuşi pe altădată. Doar trebuie să mai scriu, din când în când, câte ceva pe blog… Pană de subiecte, momentan…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu