vineri, februarie 6

Dor de tine...

„Nu ne-am născut suficient de deştepţi cât să ştim când, dar nici suficient de proşti cât să ignorăm” spusesem eu în urmă cu câteva luni. Mereu am gândit asta, doar că atunci am avut un motiv suficient de puternic cât să recunosc şi să rostesc asta.
N-am ştiut niciodată când… A trecut mai bine de un an. Dar au trecut alţii 19 până atunci. Un an pentru a-mi da seama că eu nu am ştiut niciodată să îţi demonstrez cât de mult însemni pentru mine. Un an pentru a-mi da seama că eu nu am nici o poză cu tine, o poză pe care să o pun pe nenorocitul acesta de calculator, la care să mă uit atunci când mi-e dor de tine. A trebuit să vină acest an pentru a învăţa să-ţi spun, de fiecare dată când vorbesc cu tine, că te iubesc, că mi-e dor de tine, că am nevoie de tine. Iar acum, acum am nevoie de tine. Mereu am avut… nu am acum mai mult decât de obicei, dar acum tu nu poţi să fii aici… şi asta tot din vina mea… A trebuit să vină acest an pentru toate acestea…
Mă sună adesea şi îmi vorbeşte despre tine, despre ce aştepţi tu de la mine. Cuvintele lui mă dor. Mă gândesc ca am să te dezamăgesc, că nu am să mă ridic la înălţimea aşteptărilor tale. Iar gândul acesta… ştii bine că nu mă împac cu el… Mă doare să-l aud spunându-mi cât de frumos am crescut. Mă gândesc cât de mult se înşeală. Tu m-ai crescut aşa. Mi-ai dat tot ce am avut nevoie pentru a creşte frumos. Dar apoi am început să cresc singură. Şi uite ce a ieşit! De parcă am uitat tot ce m-ai învăţat, de parcă am crescut printre spini şi nu în frumoasa ta grădină, îngrijită cu propria-ţi mână angelică.
Dar ştiu că ai să mă ierţi pentru acestea. Aşa cum m-ai iertat ori de câte ori nebunia mea de copil ieşea la iveală, ori de câte ori nebunia mea de adolescent îşi cerea drepturile în viaţa mea. Şi ştiu că ai să mă mângâi pe creştet, precum în frumoasele zile ale copilăriei mele, caldă şi blândă, chiar şi atunci când aceasta va fi demult pierdută. Iar eu am să învăţ în continuare să-ţi spun că te iubesc şi că mi-e dor de tine. Şi mi-e atât de dor de tine…


Cleopatra Stratan - Mama
Asculta mai multe audio Muzica

aurel tamas-cantec pentru mama
Asculta mai multe audio Divertisment

Un comentariu:

  1. Nimic în lume nu este mai greu de suportat decât dorul de mamă. A trecut un an de când îi duc dorul...

    RăspundețiȘtergere