miercuri, februarie 11

Despre pantofi, 2

Mda…. După cum bănuiam, nimeni nu a luat în calcul „P.S.-ul” primei postări. Că deh… „oricum vorbeşte prostii gagica”. Da bre (de la Profet citire), am ţinut neapărat să vorbesc despre pantofi. Mama lor de pantofi!
Dom’le, ţi-ai ales cea mai proastă comparaţie! Noi doi ştim ce am vorbit, dar alţii nu. Poate ar trebui să le fac o traducere. Sau poate nu… îi las să creadă în continuare că mă interesează subiectul atât de tare. Sau le arunc doar o momeală. Poate… poate o să se prindă şi altcineva, în afară de cei cărora le-am dat deja explicaţiile necesare, că era o metaforă.
Profetule, aveai dreptate! Subtilităţile mele nu ţin. Mă întreb dacă e vina mea, sau nu merg ele, în general. (Aştept răspuns la asta!)
Până mă lămuresc eu ce e şi cu subtilitatea asta, o mică precizare. Nu pantofii mă interesau pe mine.

Un comentariu:

  1. eram convisa ca ceea ce vroiai tu sa trasmiti nu are nici o legatura cu pantofii. Este totusi o comparatie buna, parerea mea cel putin...
    Vezi tu...oricat de mult ne-ar placea la un moment dat o pereche de pantofi,si oricat ni s-ar potrivi, la un moment dat vom fi nevoiti sa incercam altii...
    Dar stii tu...in viata nu trebuie sa regreti nimic, caci un viitor stralucit se bazeaza pe un trecut uitat...

    RăspundețiȘtergere