duminică, ianuarie 18

Început.... de carieră?

După ce mi-am prins urechile prin drăciile astea de pe aici, am reuşit, până la urmă, să scot la lumina monitoarelor ceea ce se vrea a fi un blog deloc inteligent. Iniţial, am vrut să-l numesc „Revolte si Agitaţiuni” (veţi înţelege, pe parcurs, de ce). Dar, amintindu-mi şi, amitindu-mi-se, de o glumă făcută în urmă cu câteva luni, tot în perioada sesiunii, m-am hotărât să-l numesc, până la urmă, „Scorpia, din umbră”. Sper că nu vă aşteptaţi să fie foarte interesant. Nu uitaţi că, până la urmă, e un blog deloc inteligent. Şi nici acidităţi extraordinare nu vor fi, în condiţiile în care nu sunt decât un învăţăcel în ale sarcasmului şi mai am mult de lucru până când voi deveni o scorpie absolută. Sper însă că voi creşte aici, iar până când talentul-care-mă-chinuie va muri, voi deveni expertă în a fi scorpie, iar bazaconiile ce le debitez se vor înmulţi, spre mulţumirea unora (să nu am doar eu beneficii de pe urma blogului).
Acestea fiind spuse, bun venit, şi mie, şi vouă, pe tărâmul virtual al... al meu?
P.S. În sprijinul dumneavoastră, ţin să va aduc aminte că, uneori, cuvintele au sensuri multiple (mai ales în România, cum mi se spune atât de des). Aaaa..... şi să nu uit.... uneori... mai e ceva şi dincolo de ele... uneori... sper...

2 comentarii: