luni, august 23

Dincolo de graniţe....


Dincolo de graniţă te afli tu, bătrână doamnă ce mi-ai umplut zilele copilăriei şi adolescenţei. Dar te iubeam pe atunci...

Dincoace de graniţă te afli tu, visul nopţilor de vară ale adolescenţei. Şi te doream atât de mult pe atunci...

Iar între graniţe sunt eu, aceeaşi dintotdeauna, purtându-mi în spate visele şi trecutul, iar în palmă un bilanţ. Cum am ajuns aici nu ştiu, dar toate lucrurile din jurul meu îmi spun că ar trebui să plec. Unde? Unde să plec, când totul pare a fi trecut, iar noul m-a îngrozit dintotdeauna? Si cum să plec, când balanţa mi-e stricată, iar eu nu mai ştiu ce înseamnă plus sau minus?

Pe tine, leagăn al copilăriei mele, nu te mai vreau. Nu te mai vreau să-mi umpli zilele cu un zâmbet fals, iar nopţile cu un cântec demult uitat.

Iar pe tine nu te mai vreau vis pierdut în lumina zorilor. Nu te mai vreau poveste spusă de alţii, basm al celor ce încă visează.
Te vreau aici, tangibilă, în umbre şi culori. Te vreau punte peste prăpastie între munţi a căror vârfuri să atingă cerul... Te vreau cărare în desişurile pădurilor şi oază de apă în imensul deşert. Te vreau petec de umbră în zilele toride şi streaşină sub care să mă ascund atunci când plouă. Nu te vreau sfântă şi nici sublimă... dar nici aşa nu te mai vreau...

Aşa că stau aici, dincolo de graniţe, încercând cu disperare să-mi repar balanţa, să reînvăţ să calculez. Dar ştiu că în curând va trebui să iau o hotărâre, că mai devreme sau mai târziu trecutul îmi va sta înainte, iar visele se vor transforma...

2 comentarii:

  1. Foarte frumos ai scris.Imi place mult.Tin-o tot asa.Multa inspiratie in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere